اینو میشناسین؟

 

 

سلام دوستان عزیز    میبخشید چند وقتیه که عکس جدید نگرفتم و وقت و حوصله نمیکنم از تو ارشیو عکس پیدا کنم و اینجا بذارم  

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

اینو میشناسین؟

من خودم میشناسمش  ولی...

 

برای  نشون دادن ی شخصیت تو ی فیلم کوتاه می خوام از این عکس کنارش استفاده کنم

 اگه قرار باشه فقط خودم بدونم اون چکارست و این عکس کیه و این  خدابیامرز چکاره بوده و چه ربطی با هم دارن که هیچ 

 

  لطفا نظر بدید  بگید این خدابیامرز کی بوده چکاره بوده  و حتما سن و سال و مدرکتون رو بنویسید

و حدس بزنید اون چکارست و فیلم در مورد چیه؟

 این جواب  کمک بزرگی بهم میکنه

این فیلم توی فضای بستست دو تا شخصیت بیشتر نداره شخصیت دوم که ی آدم معمولیه  هیچ دیالوگی هم در کار نیست  فقط چند تا حرکت و بازی و حس و حال بازیگرا

کمک دیگه ای هم بکنید ممنون میشم

 

نیازمند یاری سبزتان هستم

  

 

نظرات 7 + ارسال نظر
شازده خانوم پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:16 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

این جوونیهای منوچهر متکی نیست؟؟ :)

کافه عکس پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://fotokade.blogfa.com

مرلین مونرو نیست؟
:)

ابراهیم جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://inja-anja.mihanblog.com

شهرام جان اگر این بابا را منظورت است حتما می دانی که کسی نیست جز زیگموند فروید! خدابیامرز روانشناس معروفی بود که کلی فرضیه و نظریه باحال و جالب از خودش در وکرده!
حدس می زنم فیلمت درباره هرچه باشه بدون شک توقیف میشه!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ


دومین جشنواره عکس خلیج فارس

PERSIAN GULF photo festival
جهت کسب اطلاعات بیشتر در وبلاگ فرادیدwww.faradid.blogsky.com

یا به آدرس: سازمان میراث فرهنگی . صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان واقع در خیابان دانشگاه مراجه و یا ۹۲-۶۶۷۹۴۸۹-۰۷۶۱ تماس حاصل فرمائید.

سیمرغ پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ق.ظ


سلام علیکم ...
به به چه عجب عکس جدید !
والا رئیس جمهور محترم هم به اندازه شما سرش شلوغ نیست ! ...
راستش حدس زدن موضوع فیلم مشکله !
توضیحات شما هم به نظرم برای حدس زدن کافی نیست !
ولی باشه سعی خودمو می کنم ...
من درست متوجه شدم شما میخواین یه فیلم کوتاه با دو شخصیت بسازین ...
که یکی از این شخصیتا هم معلوله و فیلم در یک محیط بستست ...
یعنی شما تنوع لوکیشن نداری و مثلا فیلم ممکنه توی یک اتاق یا یک آسایشگاه گرفته بشه ...
یا هر لوکیشن اینچنینی دیگه ...
فیلم صامته و هیچ دیالوگی هم رد و بدل نمیشه ! فقط حس و حال و حرکت ...
خوب من چه ارتباطی می تونم بین عکس فروید و یک معلول ایجاد کنم ؟ تازه شخص اول فیلم هم بماند !
شاید شما توی این فیلم میخواین بگین معلولین هم فکر و احساس و عاطفه دارن ...
خوب این یه واقعیته حتی معلولین فکری و ذهنی هم عاطفه دارن ...
انسانند و جزیی از جامعه ما هستن که باید بهشون رسیدگی بشه ! ...
فعلا چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه ! ...
امیدوارم که تونسته باشم کمکی کرده باشم ...
سن و سال و مدرک منم که میدونین پس لازم نیست بگم ...
دید گاهها و حرفهای خودتون رو توی فیلم بزنین ...
اما جوری فیلمو بسازین که به قول دوستتون توقیف نشه !!
امر دیگه ای باشه ؟ ...
موفق باشین ...
یا علی

سیمرغ پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ق.ظ

مختصری در مورد عکسی که گذاشتین :

Sigmund Freud
(1856-1939) Austrian neurologist and psychiatrist, founder of psychoanalysis

خوب نرم افزار Babylon هم خوب چیزیه ...
عکسی هم که شما گذاشتین عکس زیگموند و سیگار معروفشه ... ( خدایش بیامرزد ) و ما را نیز بیامرزد ...
ایشون علاقه شدیدی به سیگار کشیدن داشته و همونطوری که همه ما میدونیم یه نظریه پرداز معروفه ! ... کلا فروید یه نظریه پرداز و یه روانشناسه که زیاد در مورد ایشون ( البته در مباحثی که در کشور ما هست ) صحبت نمیشه ! ... یاد نظریه معروف آلن تورینگ افتادم ! من چقدر خاطره سر این نظریه دارم !!! ... ولی خوب به نظر من نظریه معروف ایشون اروپا رو دچار بحران کرد و سست بودن بنیان خانواده و بی بندو باری های که ما امروزه در غرب و حتی ممالک شرقی می بینیم اثر همین نظریه است ...

سیمرغ پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ق.ظ


اینم مختصری درباره ایشون با تشکر از گوگل :
زیگموند فروید پایه گذار علم روانشناسی نوین زادهٔ شهر پریبور در جمهوری چک کنونی و امپراتوری اتریش پیشین (۷ می ۱۸۵۶ - ۲۳ سپتامبر ۱۹۳۹)، در ابتدا یک متخصص اعصاب بود. وی مدرسهٔ روانکاوی را بر مبنای نظریاتش بنیان گذاشت، که بسیاری از رفتارهای انسان تحت تأثیر انگیزه‌های ضمیر ناخودآگاه است؛ که افکار و خاطرات بخصوص ضمیر ناخودآگاه، بویژه از نوع جنسی و پرخاشگرانه، ریشهٔ اختلالات روانی هستند، و اینگونه اختلالات روانی می‌توانند با تبدیل افکار و خاطرات ناخودآگاه به آگاهی از طریق معالجات روانکاوانه، درمان شوند. برخی از کتابهای وی به فارسی ترجمه شده‌اند. وی یک یهودی اشکنازی بود . با روی کار آمدن نازی‌ها وی در ۱۹۳۸ اتریش را ترک کرد و به انگلستان رفت و در همانجا هم به دلیل مصرف بی‌رویه سیگار مرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد