نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

زهرا محمودی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام شهرام این چه کاریه با خودت کردی ؟ همین جوریشم غیر قابل تحملی چه برسه به اینکه عکستو دستکاری کنی حالا با تکنولوزی روز یه کم خودت رو ویرایش می کردی بهتر بود . این عکس مثلا یعنی چی شاید یعنی اینکه قدر خود واقعیم رو بدونید . ببخشید انگار زیادی خودمونی شدم ولی اگه نمی دونستی بدون متاسفانه من خیلی رکم . اینها همه اش مزاح بود . از اینا گذشته کجایی این روزا ؟

سومین جشنواره سراسری عکس خلیج فارس چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ http://hormozganphoto.blogsky.com/1388/01/26/post-12/

سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با همکاری انجمن عکس هرمزگان همزمان با روز جهانی موزه با هدف معرفی آثار فرهنگی، تاریخی و چشم‌اندازهای طبیعی و بکر استان هرمزگان از نگاه عکاسان کشور و آگاهی رساندن به مردم از طریق نمایش آثار برگزیده عکاسان، سومین جشنواره سراسری عکس خلیج‌فارس را برگزار می‌نماید.
• بخش اول : طبیعت استان هرمزگان
• بخش دوم : میراث فرهنگی، تاریخی و صنایع دستی استان هرمزگان
• آخرین مهلت تحویل آثار : ۵ خرداد

بندرجاسک-فرزاد بادروج چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ http://jaski.blogfa.com

سلام اقا شهرام...

این عسک کی بود؟

ممنون از پیام تسلیتی که به مناسبت درگذشت پدرم فرستادین.

بابت دیر اومدن هم عذر منو بپذیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد